top of page

Plaats maken voor etenstijd...

Op sociale media zie ik met de regelmaat van de klok de mooiste hobbykamers passeren.

Een kamer waar vrouwlief lekker haar creatieve flow kan laten gaan!

(Zonder dat ze de hele tafel vrij moet maken als het etenstijd is...)


Daar droom ik van...

Als ik, in mijn huidige omstandigheden, creatief aan de slag wil gaan, dan moet dit aan de eettafel doen en neem ik deze zowat helemaal in beslag.

Dus van zodra er gegeten moet worden moet ik alles weer netjes opruimen en plaats maken voor de knorrende maagjes.

Dat hoop ik ooit anders te zien.

Een kamer voor mezelf! *droom droom*


Momenteel wonen we in een huis (een bel-etage) met 3 slaapkamers.

(Geen kelder of zolder, wel een garage)

1 slaapkamer is voor onze dochter van 4, 1 kamertje is voor ons zoontje van bijna 3maand (ok, hij slaapt er momenteel nog niet maar dat is uiteindelijk wel de bedoeling!) en 1 slaapkamer voor ons (ik en mijn man).

In onze slaapkamer is jammergenoeg geen extra ruimte om een hoekje voor mezelf te maken.

Alles staat vol.

Zelfs de kampeerspullen moeten op onze kleerkast liggen.

De garage staat vol met fietsen, materialen voor de webshop (www.journaling.be), verpakkingsmateriaal, nog meer kampeerspullen, jassen, schoenen, ...

Geen plaats dus voor een hobbyhoekje (laat staan een hele kamer!!).


Maar dromen mag hè!

Dus ik droom van een huis met zolder, kelder, garage,3 slaapkamers EN een hobbykamer.

Ahja, en een grote tuin natuurlijk! (Voor de papa en de kindjes)

Ik geloof dat jullie allemaal wel dingen kunnen bedenken die jullie graag zouden veranderen aan jullie huidige situatie. Maar laten we tevreden zijn met wat we nu al hebben!


Ik doe alvast mijn best.

Maar dromen mag.

Dus droom ik lekker verder.

Ok, dan ruim ik nu mijn spullen maar iedere keer weer op als we moeten eten.

Dat is ook weer een kamer minder om te kuisen. (Altijd een groot voordeel!!!)

Hebben jullie ook dromen? Ik hoor het graag!

Journallende groetjes,

Vanessa




Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Black Instagram Icon
  • Black Instagram Icon
bottom of page