top of page

Dag 15 #Godsliefde2018


Vandaag lezen we slechts 1 vers, namelijk Spreuken 15:17.

"Beter een karige schotel groenten en liefde dan een vetgemeste os en haat."

Veel rijke mensen ervaren vaak maar weinig liefde want geld en rijkdom brengen vaak haat en jaloezie met zich mee.

Het is beter om weinig te hebben en ook liefde, dan rijkdom en haat.

Uit dit vers haalde ik dat liefde beter is dan rijkdom en dat geld niet gelukkig maakt.

How-to:

Ik tekende een oude weegschaal met aan de ene kant muntstukken (geld) en aan de andere kant een hart (de liefde).

De kant van de liefde weegt zwaarder door dan de kant van het geld.

Want liefde is veel meer waard dan rijkdom.

Ik kleurde alles in met Amsterdam acrylverf en de weegschaal met koperkleur (niet duidelijk te zien op de foto) zodat deze een mooie glans kreeg.

De achtergrond heb ik gemaakt met de grijze neocolor2 en een babydoekje. Door te vegen kreeg ik een zachte gevlekte achtergrond.

Met de micron fineliners schreef ik de tekst "Liefde is veel beter dan rijkdom."

Klaar!


Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Black Instagram Icon
  • Black Instagram Icon
bottom of page