top of page

Dag 14 #Godsliefde2018


Vandaag een pagina en blogpost gemaakt en geschreven door mijn zusje Sabrina.

Vandaag lezen we Johannes 14:15-31 Wat hierin heel mooi naar voor komt, is dat jezus zegt dat als je van hem houdt, je je aan zijn geboden houdt. Houd je aan Zijn geboden! Doe het niet om in de hemel te komen, maar om jouw liefde aan Hem te tonen. Hij heeft immers veel meer gedaan om Zijn liefde aan ons te tonen!

Hoe heb ik dit gemaakt? Ik tekende met zacht potlood de vorm van een hart. Ik heb acrylverf opgelost in een beetje water. Met een penseel bracht ik kleine hoopjes verf met kleine uitlopers aan op de rand van het hart. Met een rietje blies ik de verf in de juiste richting. Met een gouden stift schreef ik de tekst 'I'll obey because I love you'. Met een micron pen bracht ik kleine accenten aan bij de letters. Klaar!


Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Black Instagram Icon
  • Black Instagram Icon
bottom of page