top of page

Dag 13 #Godsliefde2018


Vandaag lezen we Deuteronomium 32:1-14

Dit is een lied van Mozes. Het lied gaat over God. God wordt hier weergegeven als een liefdevolle vader die Zijn kind omringt met liefde en het koestert als Zijn oogappel.

Vooral verzen 10b tot 12 vond ik heel mooi. Hoe liefdevol wordt de Heer hier weergegeven. "Zoals een arend over zijn jongen waakt en voortdurend erboven blijft zweven, zijn vleugels uitspreidt en zijn jongen daarop draagt" Hoe fantastisch is het om te weten dat wij een God hebben die zo zorgzaam en liefdevol met ons omgaat! Hij koestert jou. Jij bent Zijn oogappel. God die Zijn volk koesterde als Zijn oogappel koestert ook elk kind van Hem.

God houdt van jou!

How-to:

Ik had deze super schattige pinguïns gevonden op mr.Google en moest ze gewoon verwerken in deze challenge!! Met wat hulp van de 'Lightbox-app' kreeg ik ze mooi op mijn pagina.

Ik trok de potloodlijnen over met de fijnste Micron fineliner die ik had (01) en kleurde alles in met de Van Gogh watercolors.

Hopelijk hebben jullie er van genoten?

Tot de volgende keer!


Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Black Instagram Icon
  • Black Instagram Icon
bottom of page