top of page

Dag 10 #Godsliefde2018


Vandaag lezen we Psalm 30 Het vers dat er voor mij uitspringt is vers 6. 'Zijn woede duurt een oogwenk, Zijn liefde een leven lang.' Wanneer een kind stout is geweest en zich niet aan de regels van zijn ouders heeft gehouden, zal dit kind gestraft worden. Een liefdevolle vader zal zijn kind straffen wanneer dit nodig is. Hij verliest echter nooit zijn liefde voor zijn kind. Zo is ook onze hemelse Vader. Zijn liefde kent geen einde. Ok, Hij kent ook woede maar die komt enkel opdagen wanneer wij als kinderen de fout in zijn gegaan. Wanneer we moedwillig fouten doen en aan Zijn geboden voorbij gaan. Dan komt Zijn woede. Maar in Zijn woede blijft Hij van ons houden. We eren God niet als we constant stil blijven staan bij Zijn woede, NEE! Strek je uit naar Zijn levenslange liefde en getuig daarover tegen anderen. Wij hebben een hemelse Vader die van ons houdt, LEVENSLANG!!!

How-to: Vandaag wou ik de tekst er vooral laten uitspringen. Deze schreef ik dus uit met de micron fineliners. Ik tekende met behulp van de 'Lightbox' app het madeliefje en de hand. Waarom een madeliefje? Als puber plukte ik weleens een bloemetje om aan de hand van de blaadjes te weten te komen of mijn toenmalige vlam van mij hield. Vooral grappig hoe belachelijk dat was!! Dat hoeven we ons gelukkig nooit af te vragen over Gods liefde! We mogen geloven dat Gods liefde voor eeuwig is. Ik kleurde alles in met de Van Gogh watercolors. (sorry ik kan gewoon niet meer zonder deze waterverf!!!) Nog een leuk tabje ( Eve's tabbies) erbij, deze vastgeplakt met Illustrated Faith washi tape en klaar was de pagina. Hopelijk hebben jullie er veel aan gehad. Tot de volgende keer!


Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Black Instagram Icon
  • Black Instagram Icon
bottom of page