top of page

Dag 3 #Godsliefde2018


Na het lezen van de tekst van vandaag bleef volgend gedeelte nogal in mijn hoofd hangen:

"Gods liefde zal je altijd vergezellen."

Waar ik ook ga of sta, Zijn liefde is altijd bij mij.

Hoe fantastisch is dat wel niet?

Voel je je soms niet geliefd? Dat is niet nodig want Gods liefde is altijd bij je!

En de liefde van God is het meeste waard!

Ik wou deze tekst zo goed mogelijk weergeven op mijn Bijbelpagina en dacht aan dit mooie gedicht:

Ik droomde eens en zie ik liep aan 't strand bij lage tij. Ik was daar niet alleen, want ook de Heer liep aan mijn zij. We liepen samen het leven door, en lieten in het zand, een spoor van stappen; twee aan twee, de Heer liep aan mijn hand. Ik stopte en keek achter mij, en zag mijn levensloop, in tijden van geluk en vreugde, van diepe smart en hoop. Maar als ik het spoor goed bekeek, zag ik langs heel de baan, daar waar het juist het moeilijkst was, maar één paar stappen staan. Ik zei toen "Heer waarom dan toch? Juist toen ik U nodig had, juist toen ik zelf geen uitkomst zag, op het zwaarste deel van mijn pad..." De Heer keek toen vol liefde mij aan, en antwoordde op mijn vragen; "Mijn lieve kind, toen het moeilijk was, toen heb ik jou gedragen..."

Dat is zo een mooi beeld dat hier wordt beschreven.

Toen ik eenmaal hieraan moest denken kon ik niet anders dan een strand met voetstappen tekenen.

How-to

Ik heb de voetstappen overgetekend via de app 'Lightbox' op mijn iPad (heel handige app als je een tekening op je pagina wil maar eigenlijk niet zo geweldig kunt tekenen ;-) )

Met fineliner trok ik de lijnen heel fijn over (micron 01) en kleurde alles in met waterverf.

Toen alles ingekleurd en droog was, schreef ik de tekst 'Gods liefde is altijd bij je' Dit deed ik ook met de fineliners en klaar was de pagina! Ik ben heel tevreden van het resultaat!

Hopelijk hebben jullie net zo een mooie ervaring als ik!?!

Tot de volgende keer.

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Black Instagram Icon
  • Black Instagram Icon
bottom of page